حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات در عصر امین کارآفرین

حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات در عصر امین کارآفرین

حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات در عصر امین کارآفرین

در ماهی که گذشت برخی از مدیران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت عصر امین کارآفرین حضور یافته و به ارایه تجربیات خود در این حوزه پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر امین کارآفرین: در مردادماه سال جاری چهره‌های مختلفی از مدیران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب «صبحانه با فناوران» در شرکت عصر امین کارآفرین حضور یافتند و علاوه بر ارایه تجربیات خود در این حوزه به بیان فرصت‌ها و زمینه‌های توسعه‌ای مشترک پرداختند.

علیرضا دلیری معاون سابق مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی ریاست جمهوری به بیان تجربیات خود در حوزه فین‌تک پرداخت. وی در این نشست عنوان کرد؛ استارت‌آپ‌ها برای فعالیت خود نباید به دنبال جذب سرمایه باشند بلکه باید ظرفیت‌سازی کنند.

وی افزود، قانون جهش تولید دانش بنیان، یک قانون خاص و ماندگار است که شرکت‌ها و سازمان‌ها با تسلط بر روی آن می‌توانند اقدامات بزرگی در راستای بهبود و پیشرفت شرکت خود انجام دهند.

آزاد معروفی دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور دیگر مهمان «صبحانه با فناوران» در این ماه بود. وی به بیان تجربیات خود در حوزه نرم‌افزار پرداخت و ساختار سازمان نصر کشور و کمیسیون‌های تخصصی آن در ارتباط با حوزه‌ی یاد شده تشریح کرد.

علی چهارلنگی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی دیگر مهمان این ماه در عصر امین کارآفرین بود. وی به بیان تجربیات خود در حوزه فین‌تک پرداخت.

دکتر چهارلنگی در این نشست تصریح کرد: در حوزه فناوری اطلاعات، نسل جوان عملکردی بسیار خوب دارد که اگر با تجربه همراه شود می‌توان شاهد اتفاقات بزرگ و ثمربخشی در این زمینه بود و در غیر این صورت بسیاری از نوآوری‌هایی که در زمینه فناوری اطلاعات رخ می‌دهد، ثمری نخواهد داشت.