توافق همکاری در نمایشگاه جیتکس گلوبال

توافق همکاری در نمایشگاه جیتکس گلوبال

امضای تفاهم‌نامه همکاری عصر امین کارآفرین در نمایشگاه جیتکس گلوبال

مدیران شرکت عصر امین کارآفرین در حاشیه‌ی دیدار خود از نمایشگاه جیتکس گلوبال 2023 برای همکاری با برخی از شرکت‌های فناور حاضر در این نمایشگاه توافق کردند.

نمایشگاه پنج‌روزه جیتکس ۲۰۲۳ از روز 24 مهرماه رسماً در دوبی آغاز به کار کرده است. هوش مصنوعی محور اصلی بخش‌های مختلف جیتکس امسال است و مقامات مختلف امارات در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که بنا دارند از ظرفیت‌های کشورشان برای پذیرایی از شعب مختلف استارتاپ‌های این حوزه به‌خوبی استفاده کنند و پذیرای سرمایه‌گذاران خطرپذیر خواهند بود.

جیتکس ۲۰۲۳ چهل‌وسومین دوره از نمایشگاه‌های جیتکس است که به صورت مداوم از ۱۹۸۱ میلادی برگزار می‌شود. برخی کارشناسان فناوری اطلاعات جیتکس‌ را یکی از معتبرترین و نمادین‌ترین نمایشگاه‌ها در مقیاس جهانی و دروازه‌ای برای فناوران، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات می‌دانند.

جیتکس امسال با ۴۱ سالن بزرگ و در دو موقعیت مکانی مختلف تجارت جهانی دوبی و بندر دوبی در حالی آغاز شده که شرکت‌ها و استارتاپ‌های حاضر و بازدیدکنندگان قرار است از کنفرانس‌ها،‌ کارگاه‌های اکشن زنده، مشارکت‌های تجاری و همچنین آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند شوند.

جیتکس ۲۰۲۳ میزبان بیش از شش هزار غرفه از بیش از ۱۷۰ کشور دنیاست و تیم برگزاری نمایشگاه تخمین زده که بیش از ۱۸۰ هزار نفر طی پنج روز از نمایشگاه بازدید کنند. لازم به توضیح است که بازدید از بخش نمایش‌ها و حضور در کنفرانس‌های نمایشگاه رایگان نیست و افرادی که بلیت تهیه کرده‌اند هم باید مبالغ جداگانه‌ای برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها بپردازند. از دیگر پیش‌بینی‌های تیم نمایشگاه جیتکس این است که حدود ۱۰۰۰ سرمایه‌گذار از ۷۰ کشور با یک تریلیون دلار سرمایه تحت مدیریت از استارتاپ‌های حاضر در جیتکس ۲۰۲۳ بازدید کنند.

GITEX Global 2023 آخرین دستاوردهای شرکت‌ها در زمینه‌های هوش مصنوعی (Al)، شهر هوشمند، فناوری‌های ابری و کلان‌داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین‌تک، فناوری‌های مخابراتی و سایر زمینه‌های فناوری اطلاعات را به نمایش می‌گذارد.

کنفرانس‌های جیتکس دارای ۲۱ محور اصلی با بیش از ۱۵۰۰ سخنران متخصص از بیش از ۸۰ کشور خواهند بود که بناست تا ۹۰۰ ساعت محتوای ذهنی فراگیر را ارائه دهند.