حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات در عصر امین کارآفرین

حضور مدیران ارشد فناوری اطلاعات در عصر امین کارآفرین

در ماهی که گذشت برخی از مدیران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت عصر امین کارآفرین حضور یافته و به ارایه تجربیات خود در این حوزه پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر امین کارآفرین: در تیر ماه سال جاری چهره‌های مختلفی از مدیران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب «صبحانه با فناوران» در شرکت عصر امین کارآفرین حضور یافتند و علاوه بر ارایه تجربیات خود در این حوزه به بیان فرصت‌ها و زمینه‌های توسعه‌ای مشترک پرداختند.

حسام حبیب‌الله معاون و رییس هیات مدیره هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر به همراه علی نوری مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک به بیان تجربیات خود در حوزه “شهر هوشمند” پرداختند. همچنین فرصت‌های مختلف توسعه شهر هوشمند با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فین تک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

میثم عسگری مدیر عامل شرکت سنحاب بیمه مرکزی دیگر مهمان “صبحانه با فناوران” در این ماه بود. وی به بیان فرصت‌های موجود در اکوسیستم بیمه کشور برای شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های بیمه‌ای پرداخت و ابراز امیدواری کرد حضور شرکت‌های سرمایه‌گذار در این حوزه می‌تواند زمینه‌های لازم برای تقویت این اکوسیستم را ایجاد کند.

محمدحسین کاشی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد بانک ملی دیگر مهمان این ماه در عصر امین کارآفرین بود. وی با اشاره به تحولات عمیق ناشی از حضور فین تک‌ها در صنعت پرداخت تصریح کرد: نمی‌توان گفت شبکه پرداخت کشور نیاز خود را به ابزارهای گذشته به سرعت از دست می‌دهد اما با اطمینان می‌توان اشاره کرد حضور پررنگ فعالان عرصه فین‌تک می‌تواند فرصت‌ساز برای این شبکه باشد.