بررسی نقش شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اکوسیستم فین‌تک

بررسی نقش شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اکوسیستم فین‌تک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت عصر امین کارآفرین در حاشیه بازدید از نمایشگاه بورس،بانک و بیمه امیر حسین شبیری عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت ثروت ستارگان در گفتگو با رسانه رسمی این نمایشگاه به بررسی نقش شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر در اکوسیستم فین تک پرداخت.

وی در این گفتگو ضمن بررسی جایگاه شرکت های این حوزه در حمایت های استارت آپ ها در دنیا گفت: شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر در ایران در سالهای اخیر بسیار پررنگ تر از قبل وارد میدان شدند و روز به روز به نقش آفرینی بیشتر در اکوسیستم فین تک می پردازند و توانستند تاثیر بسیار شگرفی رو در توسعه این اکوسیستم ایفا نمایند.

امیر حسین شبیری در ادامه گفت: در سالهای اخیر این شرکتهای در حال بررسی و وورد به حوزه های جدید میان رشته ای بین فین تک و فناوری هستند که می توان رشد استارت آپ های حوزه هوش مصنوعی و بلاک چین را در کشور را نیز حاصل این رویکرد جدید شرکت های سرمایه گذاری خظرپذیر دانست.

وی در پایان به رویکرد جدید شرکت مدیریت ثروت ستارگان به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های حمایتگر از استارت آپ های حوزه فناوری نیز اشاره کرد که با برنامه ریزی های انجام شده در هیئت مدیره امسال شاهد ورود استارت آپ های حوزه های جدیدی در سبدد حمایتگری این شرکت خواهید بود و انشالله بتوانیم نقش پررنگ تری را در رشد و به ثمر رسیدن این کسب و کارها ایفا نماییم.