پیام تبریک سید صابرامامی به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک سید صابرامامی به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

سیدصابر امامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت عصر امین کارآفرین دکتر سیدصابر امامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت عصر امین کارآفرین طی پیام فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ ی امروز ماست.

در جهان رقابتی امروز، آگاهی دادن و اطلاع داشتن مخاطبان و ذینفعان از سازمان هایشان، نقشی کلیدی در کیفیت راهبری و حیات سازمان دارد و این نقش کلیدی با ترکیبی از دانش، هنر و هوش بر عهده مدیران و کارشناسان روابط عمومی است.

تا آنجا که مقام معظم رهبری درباره اهمیت روابط عمومی فرموده اند، سلامت یک دستگاه بــه اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد و روابط عمومی ها می تواند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکـس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند که این فرمایش بیانگر عمق تاثیر روابط عمومی ها و اهمیت رسالت خطیری است که بر عهده دارند.

روابط عمومی ها امروزه فراتر از بازوهای مدیریت یک سازمان هستند و نقشی ارزنده در مدیرت فضای حاکم بر کشور را دارند.

از این رو با عنایت به فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز گرامیداشت روابط عمومی اینجانب این روز ارزشمند را به همه سفیران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران خود در شرکت عصر امین کارآفرین و بانک کارآفرین تبریک عرض می‌ نمایم.